doce

halvlek idag då, och jag har ju lyckats so far med ett inlägg om dagen. kvaliteten på vissa kan diskuteras, men kvantitet över kvalitet är det väl som gäller?

det känns nästan som en ny era har börjat - post-grammatiktenta. imorgon och tis ska jag skriva järnet på hemtentan, så att jag förhoppningsvis kan gå på jullov den 14:e, så nice det vore! och förhoppningsvis får jag mer att skriva om på bloggen då, när jag har ett liv

den här dök upp i brevlådan idag, och det är ett av mina jullovsmissions - läsa lite böcker. har inte varit så mycket av den varan den här hösten, förutom böcker på spanska då.


 
helgens jullåt: Chris de Burgh - A spaceman came travelling


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 20:01:49
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0