ocho

Jag ser ljuset i tunneln! har bara två dagar kvar på mig att lära mig mer grammatik, sedan får det gå som det vill :) längtar asmycket till lördag, då det är dels tenta, eventuell firarlunch med klassen och sedan julfest! är så himla glad att jag bestämde mig för att gå, och hoppas att det blir great. måste bara komma ihåg att hämta ut mitt paket från HM med grejerna jag reafyndade så att jag kan se fabulous ut! lite srgligt att det är sista studentfesten för i år, ganska sorgligt överhuvudtaget att året är slut. deta har minst sagt varit ett bra år, men det kan jag ta senare i nyårskrönikan som borde dyka upp lagom till den 31:a.
och jag måste bara få säga att vädret i umeå nu är underbart! perfekt med 6-10 minus, och ingen snö. det går att vara ute, och framförallt, det går att cykla. väldigt tacksam faktiskt.

dagens bravad: gick till Maxi för att handla istället för att bara svänga förbi på Ica Berghem. det är ganska hurtigt, i mina mått mätt. kanske lite lyxigt att ta sig tid till det mitt i allt pluggande, men. den dagen (lör), den sorgen.

dagens tacksamhet: att slippa hitta på rubriker nästan en hel månad är ju en gudagåva. det är det som annars många gånger gör att det inte blir något inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0