Quince

idag börjar jullovet! har idag skrivit sista ordet på hemtentan, och det känns helt ok! :) lite surt att behöva radera 30-40 % för att den blev för lång, men sånt är livet. hellre det än att fylla ut den med onödigheter.

imorse for jag iväg för att gratta josef, som fyller 19 idag. kom precis i tid till fika på säng och paketöppning, och av mig fick han Besserwisser. man måste ju ha något spel hemma hos sig, så det passar bra i hans lägenhet :) ville egentligen få tag på traditionella TP, men det var ju nowhere to be found. enligt killen på affären var BW "preeecis som TP fast mycket bättre! och jag funderade en stund på hur det går ihop? motsägelsefullt indeed.

och idag kom andra delen av min CDON-beställning, med en del julklappar och en massa böcker till mig. så morgondagen, och lediga dagen, ska spenderas läsandes och pysslandes :)







och såhär blev ljusen, ganska nöjd. ville inte att alla skulle få bebisfärger, men man kan inte vara expert första gången man provar. det var spännande och trevligt att göra, lättroad som jag är. hur som helst ett hett tips!




Kommentarer
Postat av: moa

barnens hus hade de när jag va där ;)

2010-12-17 @ 22:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0