siete

fick lite skäll för mitt inlägg igår, och ja, det var dåligt. så.. ska bättra mig.

idag var sista dagen i lögdeå, ikväll åkte jag tillbaka till bebyggelsen och verkligheten på något vis. direkt jag steg in såg jag högen med böcker och insåg att det är sinnes lite tid kvar nu att plugga in allt. åhh.
och hemma i lögdeå idag fick jag lite och ingenting gjort känns det som. var jättetrött hela tiden. antingen är jag på väg att bli sjuk, eller så behöver jag röra på mig mera. jag hoppas på det senare, för det kan jag i allra högsta grad påverka, så ikväll for jag ut och sprang längs strandkanten :) ska göra det varje dag tills tentorna är avklarade, så att hjärnan ruskas om lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0