trece

har väl kanske inte varit mitt effektivaste jag idag, trots att jag lovade mig det. det vore ju skönt att få klart hemtentan, men samtidigt är det skönt att gå och fundera, läsa lite, kolla lite på tv, skriva lite osv.. tills dagen helt plötsligt är slut. har hur som helst bara 4 frågor kvar nu, och 3 dagar på mig att göra dem, och det blir absolut inga problem.

imorgon bär det in till stan och fixa lite julklappar och ta hem en massa saker från Pilgatan. känns skönt att slippa ta med Bruce, han är lite otymplig i sin väska. plus att jag inte riktigt gillar när folk kommenterar att han är gullig, sjukt besvärande. det är nog exakt som när man har småbarn. eller ännu värre, när folk tar gravida kvinnor på magen. när det i framtiden händer mig, ja herregud. calma, calma

tar ju lite kort nu och då, och det ena av dessa "bråk" skedde igår kväll och det andra idag mitt på dan. ser tydliga likheter. medelålders kvinna vs. ung kille.




(det är alltså "tranan" från Karate Kid, inte barnmisshandel.)

Kommentarer
Postat av: Svirre

Vet din mor om denna bild? klart intressant pose`

2010-12-14 @ 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0