tres

helg, äntligen helg. egentligen borde fre-lör-sö vara som vilka dagar som helst, och jag borde nog plugga, men så blir det ju mer sällan än ofta, så denna helg har jag redan ställt in mig på att inte göra något sådant. istället ska hela familjen hjälpa farmor att flytta, vilket lär ta sin lilla tid. håller på att bli sjuk, men inte hänga läpp för det. jag tänker att det kanske går att lura förkylningen med hårt kroppsarbete, som förr i tiden.

detta mötte mig på rummet när jag kom hem, och är det inte underbart. undrar hur länge julklappskalendertraditionen kommer hålla i sig? för evigt, hoppas jag.. barnsligt roligt är det iaf. första paketet får öppnas imorgon -spännande spännande:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0