uno

klarade att komma ihåg första inlägget! med nöd och näppe, but still..
jaja, första december dårå. känner inte direkt förvandlingen från vanligt rusk, kyla och mörker till julrusk, julkyla och julmörker, men inte vara bitter- det klär ju inte någon.
iofs har jag suttit isolerad i mitt krypin hela dagen pluggandes konjunktiv (spännande spännande). tur att jag har denna krabat som är till väldigt stor hjälp. han har någon slags fetisch för att vila på datorn, vet inte om det är värmen eller det konstanta surret som lockar. osmidigt är det i vilket fall som helst. till hans försvar är det dock så gulligt att det väger upp datafetischen att han älskar att slicka på ulltröjor när man har på sig dem. otroligt mysigt att ha en liten tuss som smaskar på axeln :)




ikväll bjöd Josefs syster på mat och julfika. mysigt mysigt, hade säkert fått in någon julstämning om det vore så att jag tyckte om julfika :( fick dock wienerbröd, och det säger man ju inte nej till!

imorgon vankas ännu mera julfika, hos Helena, och ja..jag får väl ta en pepparkaka kanske :)

kollade igenom jullåtslistan, för att se om den håller i år med, och tja.. 7 låtar fanns där. så vi tar det på helgerna, och på självaste julafton kanske.

puh! bara 23 kvar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0