summa summarum

2010.

kollade igenom alla bilder från året, 1300 st på ifånen, och insåg att mycket har hänt, men också att det mesta som hänt under året inte kommit med på bild. så detta blir en reviderad nyårskrönika, minst sagt. så mycket har hänt att jag knappt minns allt, och jag börjar komma så till åren att jag blandar ihop vad som skett i år och vad som skedde ifjol.

detta är jag iaf säker på att det hände 2010.

Jag har haft bra pluggdagar...

….och dåliga

jag har spenderat underbar tid med universitetskompisar och absolut inte pluggat

och spenderat tid med äldre vänner

Jag har spenderat tid med nära…


...och kära

Jag har börjat längta efter något mer i mitt liv..

2010 har varit ett underbart år, det bästa på länge helt klart. två beslut har stått ut från mängden, och jag är väldigt glad att jag tog dem. jag har aldrig ångrat dem, och kommer nog inte göra det på många, många år.

summa summarum: så här kändes 2010

varmt

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0