disponerarN

känns supertaggat att vakna efter en natt där jag lika gärna hade kunnat befinna mig i underlandet, iallafall om man räknar drömmarna och att jag vaknade hela tiden. vet inte varför, men jag har utvecklat någon fix idé att jag är dödshungrig när jag vaknar, så då måste jag hämta ett äpple och äta EN tugga. inte supertaggat att äta resten när man stiger upp.

ingen skola idag, utan vi ska disponera tiden själv. har gjort en fin lista på vad som ska göras med skolan och hemma, och jag måste säga att till och med toastädning känns mer taggat än rapportskrivning. speciellt eftersom rapporten ska baseras på intervjuer med två lärare, så nu måste jag besöka draggen igen..

vill bara spola fram tiden till den 7:e mars, då det är dags för fjällen och inte minst, Oscarsgalan!


2008

Kommentarer
Postat av: Hattmakaren (I wish)

Jay! Referenser till mitt hemland!!

2010-02-26 @ 14:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0