minus i kassan

är på älskade pilis nu, som känns helt ockuperat av håmblings.. och en massa illaluktande fotbollsattiraljer. idag har vi sett en match, sedan gått på stan. var runt och letade jeans, hittade inga på tjejavdelningen så det blev på killavdelningen. vet inte riktigt hur jag ska tolka det, är det mina ben som är för smala för mina höfter, eller mina höfter som är för stora? anywho, cheapisar ser likadana ut hur som helst..sedan råkade det bli så att vi gick in på bianco.. och of course:


Kommentarer
Postat av: jon

jag fattade ungefär 22% av det här inlägget.

Pilis? är det pilgatan eller? håmblings? cheapisar? bianco?



Drista er ej med en allt för modern till lika juvenil nomenklatur, unga dam!

2010-08-14 @ 08:37:39
Postat av: ägaren

Jon, din stofil, du gör dig en otjänst genom att mentalt åldras i förtid - det blir så mycket tråkigare då. men ok, point taken. ska bättra på inläggen

2010-08-22 @ 22:47:42
Postat av: jon

här måste jag höja ett tillrättavisande finger; jag är övertygad att pensionärer har det mycket kul. Tänk så mycket de kommer undan med! De får glida runt hela dagarna, ha kul åt allt möjligt men även skriva besynnerliga och arga insändare.



Jag tycker också att du inte ska ändra på hur du skriver. Det är bra. Personligt. Man lär sig tala till bönder på böndernas vis, om du catchar min drift Hoho

2010-08-24 @ 02:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0