murphy

herreminje, oflyt å det grövsta just nu. igår kväll kastade jag upp ett nagellack i luften av misstag, som sedan landade på näsan som nu är lite svullen. skickligt, kan man faktiskt tycka. och imorse när jag var och sprang i floxen klev jag snett. inget ovanligt, men oj så svullet och ont. känns som detta har hänt några gånger förut, är det ett genetiskt fel eller är jag simply oskillad? es la pregunta grande.

tröstade mig med en tripp till häggan med lillebror, fyndade en Hunky Dory klänning för 150 :- känns alltid bra att börja dagen med att spara tusenlappen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vill egentligen inte förstöra din glädje men att köpa en klänning för 150 kr innebär att man förlorar 150 kr, man tjänar tyvärr ingenting....höhöhö!

kram på dig

2010-07-24 @ 21:30:20
URL: http://teggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0