2/4/19

åh herremin vad sommaren närmar sig med stormsteg! det är nu bara 2 dagar kvar på praktiken, 4 dagar totalt i skolan och 19 dagar tills jag lämnar tonåren! sinnes.. jobbar som bäst på en önskelista, men den är inte klar. det är frustrerande med alla grejer man under våren tänkt att man ska vänta med att köpa så att man kan önska sig dem istället, men såklart inte kommer ihåg nu (frågan är ju då hur viktiga de var?).

känner lite småångest inför helgen, helgen med stort H i Umeå, och jag har inga planer. eller.. har en plan, men den verkar gå helt i stöpet. vill bara inte sitta HEMMA I LÖGDEÅ hela helgen :(

aja, blev glad när jag fick skor på posten, underbara!


sen fick jag något tvärryck och känner nu jättemycket för att klippa den här frisyren, men vet inte om det är världens smartaste idé. iofs växer det ju ut på max ett år, men å andra sidan kommer inte mitt att se lika fabulous ut som fröken Åkermans.. åh.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Självklart! ska det vara typ samma färg som skorna?

2010-05-28 @ 09:12:40
URL: http://klarasofian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0