almost

känns väldigt härligt att det nu bara återstår 24 dagar till jul, varav 4 spenderas på universitetet. MEN, då har jag såklart grammatiktenta (grande) och hemtenta om latinamerikas realia kvar också. hallelujah brother. försöker övertyga mig själv om att göra bort så mycket som möjligt så snart som möjligt, men samtidigt är det lika lätt att övertyga mig själv om att vänta med HELA hemtentan till efter grammatiktentan. hur det än går så är den 16:e slutdatum, så efter det är det efterlängtat lov :)

samtidigt som jag känner stressen för tentorna känner jag också stress över att hela november försvann över en natt! Que pasó? köpte min första julklapp idag, alldeles för sent. måste snabbt komma på vad alla ska få, och ut och leta någon gång efter tentorna. har förbjudit mig själv att gå på stan innan dess. en hel del kommer få stå åt sidan de närmsta två veckorna tror jag.. :(

jaja

imorgon börjar julkalendern (kommer absolut INTE stiga upp och för att se den) och så även på bloggen! traditionsenligt (2 år) blir det nu ett inlägg om dagen fram till julafton! ska verkligen försöka hålla det i år, det har ju inte gått speciellt bra tidigare..

Kommentarer
Postat av: jassi

gillar ett-inlägg-per-dag månaden!

go jensa!

2010-12-01 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0