Cien años de soledad

Hundra år av ensamhet, lite så känns det nu. alldeles tomt på pilis. har inte träffat någon eller hittat på något alls varken idag eller igår. tänkte ta mig ut en sväng, men det är så kallt! är ledig imorgon på dagen, så då ska jag absolut ut på en prommis. och på dagen är det fullt av folk på stan, så jag kanske till och med går förbi där för lite mänsklig kontakt.

jo just det, igår cyklade jag till Ica Maxi för att handla. två timmar tog det! helt sinnes, mycket beroende på att jag cyklade i riktig snigelfart hem. jag hade redan ramlat på vägen dit (årets första, men inte sista, vurpa) och ville inte göra samma sak med massa mat på styret. (been there done that, i en rondell).



iaf, såhär blev helgen. jag, och alla andra säkert, hade svinroligt. lätt det roligaste jag gjort på hela hösten :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0