fri som en fågel

idag är det precis två år sedan jag tog körkortet, och därmed är prövoperioden över - halleluja! säger jag. så sinnes härligt att slippa vara rädd för att köra pyttelite för fort osv. usch, skulle aldrig i livet orka börja om med körkortet, det är nog det tråkigaste ja gjort i mitt liv. huvva. men jag gillar att köra, fort och oförsiktigt.

idag har jag pluggat som aldrig förr, vet inte riktigt hur det gick till. Bruce har inte busat alls utan mest sovit, vilket kanske bidrog en del.. nu är jag verkligen en master of knowledge - iaf när det gäller Inka-, Maya- och Aztekrikena :)

och med bara 37 dagar kvar till julafton, årets höjdpunkt, så kommer här första utdraget av årets önskelista! och det är ju just det, en ÖNSKElista- jag blir glad för vad som helst! :) utom pengar, det är ganska tråkigt :)

http://publishme.se/11386/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body
påslakanset från Åhlens



nya Bruceskivan! eller vilken Bruce-skiva som helst, vill ha alla i originalutförande för att kunna visa upp :)



Mango Body Lotion från The Body Shop


vad som helst från Body Shops Tea Tree-serie, älskar den!



ett fotbad! ett som masserar och annat sånt där high tech :)

sen, såklart, skulle en resa till Machu Picchu inte sitta helt fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0