I know it doesn't make sense, but still. Calleth you, cometh I

sitter nu hemma i lögdeå och slötittar på tv med padre, slappt. idol var nja, herregud - dagens ungdom vet inte vad rock innebär.

hur som helst så kan jag inte sluta tänka på morgondagen, och hur sinnen roligt det kommer bli! imorgon klockan 18 slås portarna upp för Hectos stora höstfest - och det kommer förhoppningsvis bli legendary! är verkligen supertaggad, mest för att jag är så sinnes nöjd över klänningen jag hittade. ogillar vanligtvis detta medaljongmönster, men allt som glimmar slukar jag helt! så, jag skaffade skönheten från Lindex på den första bilden här, och såg nu på HM:s hemsida att de har en liknande. 7 gånger fulare dock, misslyckat HM.




lite mindre taggat är att jag 14,30 ska infinna mig på ICA Maxi för inköp inför kvällen, och sen bär det av direkt till lokalen för pyntning osv.. men men, det har varit ruggigt roligt att sitta i planeringsgruppen för detta event iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0