kanske såg jag min tanke flyga lite ovanligt högt. kanske hade den väntat länge, eller kanske föddes den just nu.

som sagt gör vi om en massa här hemma, och idag när vi var på färgaffärn såg jag dessa underbara tapeter. om man ändå rådde om en lägenhet så man fick bestämma helt själv! vilken dröm :)




det blir kanske inga nya tapeter, men senare i ikeakatalogen såg jag detta gröna tak, och vill absolut ha! fast inte i grönt, snarare guld-bronsigt. hemma i lögdeå då, för där har jag ett sånt där snedtak. ska tillbaka till färgaffärn här någon dag, får se när jag har tid att måla det där. efterbilder utlovas iaf :)




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gah, vad är det för text i rubriken? Lisa Nilsson? :-)



Gud vad du skräms när du skriver att du ska köpa gröna tapeter, blev lite orolig där ett tag ;-)

2010-11-05 @ 19:00:23
URL: http://byllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0