no me gustan los títulos



måste ju visa lite från vår väldigt spontana IKEA-resa, en av de bästa faktiskt. väldigt organiserat och trevligt faktiskt. detta fick vi med oss hem, med mycket möda och stort besvär..
och jag har i veckan, med hjälp, fixat total makeover (?) i lägenheten.. ny Benno så att jag kan visa upp my babies, och ny lampa. helnöjd :)

men den bästa inredningsdetaljen på pilis är definitivt denna underbara varelse, det är förunderligt hur lycklig och hel man känner sig som människa när man har en liten parvel. kan bara gissa hur det känns när man får barn, hjärtat måste ju snudd på brista.


och just det, jag är ju verkligen i händelsernas centrum just nu. japp, jag är en av de drabbade av "döds/chock/våldskimningen på Coop", som kvalitetstidningar skulle kunna uttryckt det. vore faktiskt roligt att vara med i VK angående detta, skulle säkert platsa bredvid de, av olika diffusa anledningar, missnöjda pensionärer som verkar komma från en aldrig sinande källa. alla Gerdar som inte fick sin trottoar skottad och Ovar som måste åka nio mil för dricksvatten. hur som helst, kul är det.

dessutom är VFU:n slut :( men rapporten om den är så gott som skriven! (klappar mig förnöjsamt på axeln som tönten i Breakfast Club) :)

såg även The Social Network ikväll. kanske inte mitt förstaval, men den var helt okej. känns som att jag oftast ändå är den som styr och ställer, så J fick som han ville för en gångs skull. (jag tror faktiskt att mitt val - Hämnden - hade varit väldigt mycket bättre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0