Vivir con miedo es como vivir con medias

är hemma i lögdeå hela helgen, riktigt skönt. känns som en detox från stadslivet och allt vad det innebär, här tar man det i lite saktare mak. sedan är det härligt att det ALLTID väntar en tidning när jag kommer hem, i det här fallet ELLE. det enda jag pallar att läsa förutom spanska är såna tidningar, tror inte jag läst en bok sedan förra julen då jag började på sista Twilight, och inte ens den är utläst än :( kanske ska köpa den på spanska för att få någon slags motivation, då ger det ju något. har faktiskt börjat ladda ner filmer dubbade på spanska så jag kan ha samvete att se dem, plus att språket är fantastiskt! :)

anywho, igår hade jag namnsdag, eller halvnamnsdag eftersom jag aldrig har någon riktig namnsdag, så då fick jag lite choklad av mis padres, mums!


och resten av helgen har ägnats åt vardagsrummet här i lögdeå, som har genomgått en total makeover indeed. blir riktigt snyggt faktiskt. vill också äga mitt eget ställe, så man fick göra vad man ville. det skulle bli helt crazy. guldfärgade tak vore fräsigt, living on the edge så att säga.



gårdagens outfit:

långkalsipper strl 146-152, satt lite tight. inget konstigt med det.
avslutningströja från åk 9, vilken klass. och tröjan - tidlös, never goes out of style.



dagens outfit:
myskläder, matchas med uttåkad uppsyn och taskig hållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0