another day, another diet

har verkligen varit supereffektiv idag, känner mig väldigt nöjd. tack vare att jag hänger med sofie på dagarna har jag börjat vara ute i extremt god tid med saker och ting, superbra. idag skrev jag 95% av litteraturhemtentan som ska in slutet av maj, känns ganska skönt. imorgon ska jag bara läsa igenom, formulera om lite etc, sen är det klart och betalt.
annars händer inte så mycket, praktiken börjar nästa vecka, känns sisådär. lite nervöst faktiskt, och drygt att ha samma tider varje dag. gillar verkligen att kunna göra som jag vill, träna på morgonen, plugga hela kvällen etc.
sitter nu och ser på "höstlegender" (som den så felaktigt heter) och äter mormors underbart goda bröd. supermättande. imorgon väntar översättningslektion, träning och HEPATITSPRUTA. känns inte alls taggat, är ganska så nervös. men, det är bara en spruta - det är vad jag intalar mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Höstlegender....nej nej...ojoj vilka dåliga vibbar jag får av det namnet. Vad jag minns så är det en seg film där alla dör...?

2011-04-07 @ 18:15:12
URL: http://teggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0