cuarenta y nueve/49

så många (få) dagar är det kvar till sommarlov för min del! gah, känns helt sjukt lite, och så mycket som ska göras! just nu, och i fyra veckor framåt är jag på praktik på Bräntbergsskolan, känns ganska slappt. det är askul att ha lektioner, och man hinner med en hel del på all dötid. dock är det lite drygt att jobba 8-16 faktiskt, jag saknar att få disponera tiden fritt! nu för tiden finns det inte en chans att man hinner tvätta fem tvättar på en dag, bara en sådan trivial sak. men det är skönt att komma hem och veta att jag bara behöver plugga 1-2 h till, sedan kan jag göra precis vad jag vill, underbart. igår till exempel, var jag och såg The King´s Speech med fredrik, bra film och en ännu bättre Colin Firth.
var idag på faddermöte inför höstens inspark, och känner mig nu astaggad! har redan kommit på en outfit, en jag velat köra på länge. den är lite svår, speciellt för mig (eller en tjej överhuvudtaget) att göra bra, men det sprollar. ett tema är ROCK, och för att bryta trenden med tjejer som klär ut sig till halvhoror med svart jeanskjol och skinnjacka (utan att döma någon) och killar som är balla i krulliga frisyrer och bandana ska jag försöka mig på denna man - rock personifierad för mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0