cuarenta y siete/47

äntligen fredag! fördelen med att vara på praktik, och ha ett "riktigt" liv är absolut fredagskänslan. den har jag inte riktigt känt sedan jag gick på gymnasiet, men när jag cyklade hem idag infann den sig :) himmelsk känsla. idag var en riktigt bra dag på praktiken, hade två lektioner som gick bra, bland annat nationella muntliga med niorna. mycket intressant. sedan är ju fredagar alltid lite festligare, som detta till exempel. en liten hint till en i arbetslaget att rensa upp sitt skrivbord:

krigsskådeplatsen



idag hörde jag en låt på radion av U2, min ungdomskärlek, så nu är det enda jag gör att nostalgilyssnar på mina gamla favoriter.
dagens tips är absolut deras version av Unchained melody, inte bättre än originalet men med mer känsla. hjärta och smärta går ju alltid hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0