Don't look before you laugh, look ugly in a photograph

helgen har varit produktiv nanting, först rensning av boden i lördags, där vi lyckades rensa ut en hel del. superbra! jag hittade en vit/rosa byrå som absolut ska in till stan efter lite ommålning. ska ta något kort på den och lägga upp, det kommer bli ett perfekt sminkbord. älskar att jag kommer kunna ha den i lägenheten, trots att den inte fyller någon funktion :)
på eftermiddagen for vi till mormor och morfar och åt, och badbombsbadade lite. det var riktigt festligt, vattnet knallrosa med konfettihjärtan all over. här ser det lite mer ut som hur jag tänker mig döda havet.
denna veckan står plugg på schemat, och att fira kusin Alice imorgon. that's it. sedan på fre far jag hem till byn och äter lite.. och lite mer. helst godis, enbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0