det våras

sitter på praktiken, går segt som attan. har planerat lektioner för en veckas tid framåt, och känner mig inte så taggad på att börja skriva varken uppsats eller rapport. har mycket dötid idag, så jag ska försöka få till åtminstone halva uppsatsen, det skulle verkligen behövas. försöker intala mig att antingen skriver jag den nu eller i Barcelona, och det brukar funka rätt bra..
valborg i helgen, och jag har bestämt mig för att stanna i Umeå. jag har alltid varit i Lögdeå, men har också varje år blivit smågrinig och besviken på att jag trodde att det skulle bli kul. så.. jag vet inte hur mycket firande det blir, och det bryr jag mig föga om, för valborg är ändå ett skämt till högtid. men, jag ska sola lite, picknicka lite vid kajen, kanske dricka lite vin från spanien, ha på mig klänning och göra somriga saker.

Kommentarer
Postat av: A FORSB for live!!

MÅÅÅSTE bara ha din design, just LOVEE it!!!!! hur har du gjort den??? must have so bad!!!!! (L)



PUSS PUSS på dig jensibens

2011-04-30 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0