15

bara 5 timmar till helg! är så glad över det, och faktiskt så himla nöjd över allt jag gjort i veckan. har fortfarande jättemycket kvar, men har hunnit med väldigt mycket också. så jag ska verkligen njuta av ledigheten nu, både ikväll och på lördag. på söndag kanske det kan bli lite plugg, får se vilket skick man befinner sig i. annars börjar jag om på måndag. och i helgen är det sittning! testade outfiten igår, och är väldigt taggad! igår var vi på tomtebo och bakade, fixade och trixade inför sittningen, riktigt kul! mitt arbetsområde var att dekorera pepparkakor till bordsplacering, och gud så skönt med praktiskt, pyssligt arbete :)
och igår klädde jag granen! inser att jag mest har rosa och LJUSBLÅ kulor, och hur hände det? tror att jag köpte de flesta kulorna i ett svagt ögonblick på Åhlens mellandagsrea, men varför? jag HATAR ljusblått. ah, hursom är granen fin, och jag hoppas innerligt att den står kvar när jag kommer hem och att inte den lilla marodören varit framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0