18

tänkte köra "en bild om dagen", som jag verkar ha en förkärlek för såhär i juletider. det kommer nog troligtvis se ganska likadant ut ganska många dagar.
planen för dagen är att sitta på skolan till 16, fara hem och äta (jag slipper laga, för jag gjorde dubbelt igår! :) ), fara och handla på Maxi, eventuellt kolla om dom har en plastgran, hem och plugga grammatik en timme inför tentan nästa fredag (har bestämt mig för att plugga en timme om dagen =10 timmar totalt på dödstentan. jag räknar kallt med en omtenta, och det vore kanske lika bra för i vår har jag iallafall tid att plugga för den), och sedan läsa litteratur i 2 timmar. hatar dagar då man inte har ett dugg att se fram emot, förutom stunden då man får gå och lägga sig (i och för sig bara för att vakna 8 timmar senare med exakt samma dagsschema).
hurra för att leva!
nu. sluta klaga, fortsätta plugga.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja du gör det verkligen roligt för dig.

2011-12-06 @ 14:08:27
Postat av: Julia

jag har omtenta i grammatik om mindre än en vecka... kommer inte klara den, inte en chans..

2011-12-06 @ 20:47:46
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0