19

1 vecka och 1 dag hemma i Sverige. och idag såg jag årets, för mig, första snö. eller, jag mer än såg. jag fick den över hela mig när jag skulle låsa upp cykellåset som helt frusit fast. needless to say, jag är redan less på den. snö innebär slutet på att cykla i umeå, eller borde innebära. för mig innebär det oändlliga tillfällen att vurpa.
hursom, är min plan att sitta på skolan varje dag 8-16 med uppsatsen, och sedan på kvällarna sitta med litteraturen. perfekt plan. än så länge går det bra, har gjort 3 av mina 40 uppsatstimmar den här veckan. och om jag vore så här effektiv hela tiden, skulle den kanske hinna bli klar i tid. men bara tanken på att uppsatsen är på 6HP (vilket ska motsvara 4 veckors heltidsstudier) och det faktum att jag börjar med den nu, känns lite deprimerande. min tröst, och hemliga vapen, är Dextro! världens bästa uppfinning. inte så hållbar i längden, men den håller koncentrationen på topp och tröttheten och hungern borta.
och, någon dag här framöver ska jag lägga upp årets önskelista, detta år tråkigare (vuxnare?) än någonsin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0