conclusión

3 dagar 18 timmar tills Kalle på julafton. och 24 effektiva timmar kvar med uppsatsen innan jag, hur det är går med den, tar jullov i en vecka. den 2 januari drar det igång igen, men det är ju LÅÅÅÅNGT borta intalar jag naivt mig själv. innan dess ska jag ju fira jul, äta massa mat, slappa en massa, shoppa i sinne på mellandagsrean fast jag inte behöver, se en MASSA filmer med brorsorna och fira att fabulous nyår. har redan börjat tänka på någon slags nyårskrönika, det är ju som obligatoriskt. en kompis skrev en tidigare som är så bra, fin och genuin att jag inte ens vill försöka mig på det. så jag tror snarare att jag kör någon bildbomd och kanske en sån dör tonårslista som är så himla på tapeten, och som jag egentligen gillar. den som lever får se, som man hippt sa för några år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0