now's the time for us to say HNY

sitter på pilgatan i glitterstassen och med finfejset påklistrat. ska alldeles strax dra mig till teg för vad jag hoppas blir ett episkt nyårsfirande. järngänget tjuvstartade med champagnebrunch med amerikanska pannkakor (hatar pannkakor), men stämningen har trots det inte infunnit sig än.
så, 2011. jag tänker varken att det var ett bra eller ett dåligt år, svårt att avgöra. 2009 var ett riktigt skitår, och 2010 det bästa i mitt liv. 2011 känns så mittemellan, lagomt. och framförallt långt! herregud vad jag gjort saker i år. det är svårt ens att sammanfatta. men hur som har jag spenderat hela året med att läsa spanska B & C (2012 kommer bara bestå av 19 dagar spanskaplugg, änteligen!). jag har även varit i Madrid x 2 och Barcelona och blivit påmind om varför jag älskar språket. sedan har jag väl varit en del med Bruce, som det inte verkar finnas någon gräns för hur mycket man kan tycka om. sen vet jag inte, det har flytit på. 2011 var ett ganska uppstyrt år, men det ska vi råda bot på ikväll! Vaya con Dios, nos vemos 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0