vad som skulle göra 2012 så mycket lättare

åh, jag borde plugga redan men det känns så mycket roligare att fundera över önskelistan! den är nu klar, och jag känner mig så extremt vuxen. den lyder som följer:
  • DVD-spelare
  • bidrag till glasögon (för att jag behöver det, inte för att jag vill verka cool och hipster)
  • bidrag till Haglöfs-jacka
  • vattenkokare, helst snygg
  • fluffig fleecetröja
  • en ny Iphoneladdare
  • en färdigskriven uppsats på spanska
och så har jag säkert glömt en massa som jag pladdrat om i höst, och dom sakerna önskar jag ju mig såklart fortfarande också :) men mest av allt vill jag bara vara ledig, busa med mina favoritbarn och vara hemma så att jag slipper laga mat.

Kommentarer
Postat av: Freddan

Lägger in en lam protest mot att det där är en vuxen önskelista. Var är matporslinet, Toscanaresan och vinglasen från Orrefors? Och i vilken värld är det "extremt vuxet" att önska sig "en ny Iphoneladdare"?



Och du behöver inte alls glasögon. Du vill bara verka cool och hipster ju (säger dock inte att det inte kommer att funka!)

2011-12-08 @ 19:13:54
URL: http://byllas.blogg.se/
Postat av: den anklagade

ehum.. någon Toscanaresa kommer jag nog aldrig vilja ha, alldeles för viktigpettrigt för mig. Vinglasen fick jag redan förra julen/födelsedagen (minns ej) och matporslinet (från Rörstrand, serien Swedish Grace - blir det mer vuxet än så?) har jag fixat på egen hand.

SÅ NOG ÄR JAG VUXEN!



och glasögon behöver jag ju visst, det vet du ju. du är bara elak. behöver du verkligen glajjor?

och jag kommer bli hipster nå jävulskt!



hah!känn på den du!

2011-12-08 @ 20:59:01
Postat av: Julia

en färdig b-uppsats hade inte varit dumt.

2011-12-08 @ 22:05:40
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0