para bailar la bamba

har verkligen skolveckan from hell just nu, bokar in minsta lilla sak i kalendern för att komma ihåg att göra allt. idag, tex, ska jag komma ihåg att äta. laga mat behöver jag inte, jag förberedde med storkok igår (7 matlådor), så jag skulle slippa det den här veckan. jag är väldigt tacksam över att vara en av de få som inte uppskattar mat särskilt, så det gör inget att äta pasta och skinksås en hel vecka, lunch och middag. vad orsakar stressen? redovisning imorgon på spanska. yes. känns ju lite tragiskt att snart ha hunnit halva spanskalärarutbildningen, och inte ens våga prata inför dem som man gått i 6 mån med. that´s life, antar jag. paniken inför redovisningen har ju gjort att jag ägnat alldeles för mycket tid till den och försummat det mesta andra.
men, tiden går ju som vanligt, och på något vis kommer det bli fredag och då är det över, hur det än går.

detta var då i torsdags och lördags, inspark så klart. i torsdags var det tema "H" och jag gick som Hösten. i lördags var det crossdress(klä ut sig till andra könet) och då var jag norrmejeriermannen/vanlig mjölkbonde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0