siesta y fiesta

long time, no see kan man ju säga minsann.

sittning förra helgen, svinkul. för kul kanske. panikshoppade en klänning i sista stund, och jag kände mig fabulous. det är det viktigaste. mina nollor blev årets lag, så nu är det upp till oss att styra återspark om 3 veckor, och det kräver ju någon/några planeringsfester det också... och jag som trodde att det var över nu.



imorgon vankas tenta, språkhistoria, och ja.. det är oundvikligt. just med denna tenta har jag lite spansk mañana mañana- känsla, så är inte ett dugg orolig. än. ska sitta hela dagen imorgon och plugga med gänget tills vi går till tentan (16.00). klockan 19 är vi sedan fri, och då ska vi festa! våran första tentafest, och jag hoppas den blir askalas :) har gjort 1 liter sockerlag ikväll till våran sangria imorgon, så i guess att temat är spanskt imorgon.

invigde gymmet på Medley idag, och tja.. jag kommer känna av det imorgon. men samtidigt känns det bra, jag måste få lite muskler om jag ska klara av sommarens eskapader. och bättre hållning hoppas jag på. bruce och jag har börjat med en dålig vana. när jag sitter och pluggar, oftast med dålig hållning, hoppar han upp på axlarna och lägger sig där, vilket gör att jag får ännu sämre hållning :( men både mysigt och varmt är det ju. helt underbart med någon som kurrar i nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0