blankt

nytt år, nya möjligheter, right? de första dagarna på årert känns lite mer viktiga än de andra, de liksom sätter tonen för hur året kommer bli. nyårslöftet, sluta bita på naglarna, är redan brutet - viljan finns inte riktigt. ska ställa fram mina nagellack lite överallt så jag kan ha någon morot - kanske jag kan få sommarbruna händer med snygga naglar i år? har inte hänt ofta förut..

nyåret firades in girl power-style, med gamla designklassisar och annat folk. trevligt, trevligt. (nästan glad att de första planerna sprack, såhär i efterhand blev det ett roligare firande och häng med roligare människor).














och idag, hör och häpna, följde jag med familjen på skoterutflykt. det var trevligt men kallt.





frusen tös på väg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0