Heathcliff

1 timme till dagen J! längtar opassande mycket, som en unge på julafton. jag kommer inte sova djupt inatt kan jag lova. imorgon väntar, förutom paket, släkt och fika, gustavs skolavslutning och förhoppningsvis tid på vårdcentralen. jag har fått några läskiga, plötsliga och väldigt störande sår som helst INTE bör komma nu, när så mycket händer.. de går inte att sminka över (något som jag ändå inte gör på sommaren) för det skulle se värre ut, och de är svåra att dölja. en prövning av min fåfänga indeed! (kanske en väldig nyttig sådan) obryddhet kommer med åren verkar det som, men hittills inte till mig som hade behövt det just nu.
this to shall pass, innan lördag helst.

(har just läst ut Svindlande höjder av Emily Bronte, får rysningar så bra den är! sinnes. nästa bok på tur är Jane Austens Persuasion, verkar inte lika lovande..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0