jobb, slö, stan

igår var första dagen på sommarlovet, och det inleddes med fönstermålning på kyrkan i byn. efter det skulle jag powernappa en kvart sådär, blev 2 timmar. det kändes verkligen som en smärre kalldusch när jag vaknade. annars blev det grillmiddag igår, hårfärgning och klädbeställning från Laredoute. hoppas, hoppas att paketet kommer innan den 15:e, men jag har svårt att tro det..
idag jobbade jag, och cyklade de första 2 av många mil i sommar, riktigt skönt. lyssnade på Gagas nya skiva för att förbereda mig inför sofies fest senare i sommar med Lady Gaga-tema. min plan är att se ut såhär:
OM NÅGON HAR GOSEDJUR ÖVER SOM ÄR OSKADLIGA LÅNAR JAG DEM MER ÄN GÄRNA.
nu ska jag strax åka in till stan, ska träffa AF imorgon, köpa presenter och förhoppningsvis jobbarsandaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0