Önskelistan

min vana trogen, och efter förfrågningar, lägger jag nu upp årets önskelista. den är rätt kort, och jag fick fundera en hel del innan jag kom på vad jag "behöver"/vill ha, vilket måste innebära att jag är rätt nöjd just nu. men presenter gillas alltid!
  • cykelkorg
  • laxrosa sporttopp från Champion. har redan en svart, men den använder jag när jag simmar, superbra!
  • knallrosa läppstift för att ha på maskerad senare i sommar... och kanske använda annars också...
  • presentkort på sandbergs el, behöver en fönsterlampa till hösten..
  • Lanza Noni fruit leave in conditioner, min räddare i nöden 
  • Body shop tea tree blackhead exfoliating wash 
  • skrivblock från marimekko 
  • en strandkudde! hittade denna på åhlens, skulle passa min slapparsommar perfekt :)
  • kortficka i någon rolig/fin färg
MEN, såklart uppskattas allt möjligt, litet som stort!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

av mig får du sällskap och massa kramar... det är tyvärr allt den här fattiglappen har råd med just nu ^^

2011-06-04 @ 22:05:14
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: bloggerskan

men Julia, det är mer än tillräckligt! :)

2011-06-04 @ 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0