life is what happens while you're busy making other plans

long time no see! 2 veckor sedan förra inlägget, verkligen inte min plan. aja, detta är vad jag haft för mig på sistone:

- födelsedagspicknick! trots svinkoppor och lite osäkert väder blev det trevligt, och vi spenderade större delen av kvällen utomhus iallafall :)





- midsommar! spenderades med trevligt folk i en trevlig stuga utanför Bjurholm. god mat, god dricka och ogoda marshmallows.








annars har jag pysslat på med lite småsaker, har gjort en mask till Lady Gaga-festen jag ska på (slopade gosedjursidén) och jag håller på att rusta upp en gammcykel som senare ska bli mitt Umeååk. och idag kom mina jobbarskor på posten, lagom till fredag då jag börjar! taggad? njae




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0