41 h

hola!
idag har vi varit på besök på skolor, för att se hur man undervisar här osv.. det gav väl inte så mycket just lektionerna idag, hoppas på bättre tur imorgon. mitt på dagen var vi förbi på 100 montaditos, där man på onsdagar kan välja mellan 100 småbaguetter med diverse pålägg för 1 euro. jag tog en med lax och en med bacon+kyckling+barbequesås, mums! sedan var vi förbi på vårat favvo-tapasställe och drack sangria och åt tapas.. känns lite som att man tar farväl av alla smultronställen en efter en..
har börjat packa också, känns så skönt att komma hem! få gosa med Bruce, äta svensk mat vid vanliga tider (!) och få sova i sin egen säng. till och med snön längtar jag till, men jag känner mig själv så väl att jag vet att den känslan kommer försvinna innan vi landat på svensk mark :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0