cero/0

så var man i Spanien, hastigt och lustigt. har kännt mig relativt harmonisk hela dagen, inte riktigt greppat vad som komma skall. hade en bra resa, om än lång, med diverse bus. har träffat "min" familj, världens gulligaste människor.. har även fått riktiga lyxrum, som en helt egen lägenhet. dock, så fort jag sitter här ensam så får jag samma klump i halsen som alltid när jag inte är hemma, och nu känner jag mig dessutom rejält obekväm och olustig. har aldrig känt mig så dålig på spanska som ikväll, då ett "detsamma" är svårt att få fram. socialt freak. men, som alla sagt, det måste få gå en dag eller två. och nu ska det ju gå 12, så nog måste det lösa sig tillslut. jag tänker att inläggen kommer bli ganska dystra, så jag måste i varje lista iallafall fem positiva grejer med denna resa:
1. mitt rum är helt otroligt fint och perfekt.
2. familjen har trådlöst internet.
3. familjen har även hund, som får bli Bruce-substitut nu ett tag.
4. jag överlevde den första middagen, som var riktigt god.
5. var på sightseeing med pappan i famlijen som skulle visa mig universitetet, och staden (främst trottoarerna) är otroligt fina.
rummet/-n:
imorgon blir nog en bättre dag, med lite mindre resande och väntande (=grubblande) och mer Spanien. vi ska ha två föreläsningar och en rundtur i Alcala, det blir nog bra.
och mamma, ser du detta så be pappa fixa automatisk inloggning på skype för jag lyckas inte ringa hem. det är väl nåt mek.

Kommentarer
Postat av: madre

Hej gumman- kul att läsa att det gått bra. Jag har nu knappat in så att vi automatiskt ska vara inloggade. Är dock inte hemma över dagen så vi får höras i kväll- längdskidorna kallar! ....pappa hälsar.

2011-03-15 @ 08:16:14
Postat av: Julie

Oh my goodness, det ser ljuvligt ut!! :D

2011-03-15 @ 09:42:40
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Fredrik

2011-03-15 @ 11:21:20
URL: http://byllas.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Men alltså, du kan ju inte skriva att det är fina trottoarer och så får man inte se någon bild på dem :-/

2011-03-15 @ 11:23:08
URL: http://byllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0