Baby this town rips the bones from your back, it's a death trap, it's a suicide rap, I wanna get out while I'm still young, 'cause tramps like us...

12 dagar 16 timmar kvar! lika lång tid kvar som det har gått sedan familjen for. känns både som en sekund och en evighet, tackar min totala avsaknad av tidsperspektiv för att det känns som bådadelarna. har tänkt lite på det, och jag har verkligen inget tidsperspektiv. det har slått mig de senaste dagarna. det kanske hänger ihop med min, tidigare kända, brist på avståndsbedömning. för på det området är det riktigt illa. jag vet hur långt 25 meter är (en längd i simning), men allt annat är kört. kanske är därför jag känner att jag måste ha nedräkningar hela tiden, för att jag inte själv känner hur lång tid som gått/är kvar. så nu, förutom nedräkningen på datan och godisarna på nattduksbordet, så har jag börjat med två nya! (börjar kännas som en seriös mental störning). den första är att jag varje dag ska elda ett värmeljus, och jag har numrerat dom. inte så lite crazy. den andra är, lite av praktiska skäl också, att jag varje dag ska stoppa undan 3 grejer som åker ner i packningen igen. idag rök klockan, nyårsklänningen och regnbyxorna (lite väl optimistiskt?).
annars? förutom tixen så mår jag bra. näe, med tixen mår jag bra, jag gillar ju dom.
just det! värmen är ÄNTELIGEN tillbaka! halleleluja, halleleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0