como la lluvia, sobre tu cara

äntligen läggdags! gud vilken dag! (som alla dagar). känner mig helt matt i huvudet, hjärnan är överarbetad. steg upp sju imorse, började plugga på allvar kl 8, slutade för 3 minuter sedan. såklart har jag inte pluggat nonstop i 14 timmar, men förutom att äta, bli apatisk i några minuter(stirra in i väggen), gå till skolan, powernapa i 20 min, spenderat 20 minuter med att planera helgens bravader, så har jag nog pluggat resten. har inte gjort något kul på hela dagen! men i helgen, då jämarns. imorgon vid tvåtiden ska vi svenskar dra iväg till det stora köpcentrat vid IKEA, och shoppa för allt vad börsen tål. lördag ska jag och Sofie botanisera bland småbutikerna i Madrid, har ritat ut små prickar över hela min karta. och söndag blir det älskade Rastro för sista gången, hoppas på extra mycket shoppingtur! och efter det, då kan jag äntligen börja räkna ner på allvar ("sista söndagen i madrid, sista måndagmorgonen i madrid..) oj oj OJ vad jag längtar hem, eller till Bruce iaf. och lägenheten. jag är absolut inte en kollektivmänniska. stökigt kan det få vara, men det ska vara mitt eget stök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0