Elisabet

7 dagar, 11 timmar och 12 minuter kvar, men vem räknar? jag som har stenkoll på alla dagarna ha totalt glömt bort att det är min namnsdag idag! fejknamnsdag, rättare sagt - har ju ingen riktigt egen, utan snyltar på mammas. så grattis mamma! jag bryr mig föga, är väldigt nöjd med mitt namn. för nöjd. och det blir bara värre med åren. huvva, finns ingen gräns för självkärleken här inte.
Anywho, idag har vi klarat av ännu en shoppingdag. vi har vandrat runt mest bland de fina designerbutikerna och de små egendesign-butikerna, riktigt kul och annorlunda. lyckades hitta lite smått och gott, bland annat en till julklapp!
och en massa supernödvändiga, kan-inte-leva-utan-grejer till mig..
och nu är det dax för lördagsgodis, svenskt! ROMERSKA BÅGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0