jag visste inte vart det låg. jag såg på kartan, du är på andra sidan jorden.

vaknade upp i morse med vetskapen att det nu är 5 dagar, 20 timmar kvar! och sedan när jag slår upp datorn ser jag att självaste Bruce Springsteen ska turnera runt 2012, vet inte var, när - men gudarna ska veta att jag skulle kunna fara nästan var som helst för att få se honom igen. ska verkligen hålla tummarna, och hålla utkik. annars händer väl inte så mycket, ska plugga nå jävulskt i veckan, och göra allt som jag inte hunnit med. ikväll ska vi på thanksgiving-middag med några amerikanare, spännande. vi har förberett med det svenska delikatessen chokladbollar (eller negerbollar som jag så okorrekt vill säga hela tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0