love will find a way

en stor del av det jag såg fram emot med Madrid-resan var shoppingen, och nu när familjen var här var det äntligen dags! och jag hoppas på mycket mer när Amanda kommer om 2,5 dagar! äntligen någon som också har en outtörstlig hunger för kläder, bästa påhittet sedan tidernas begynnelse.
och trots att jag pluggat hela dagen har det varit en riktigt bra dag. har varit effektiv, släppt lite av min oro för att hinna allt, bara tänkt positiva tankar om Spanien, förstått hur man byter språk på tv:n så att jag slipper se den dubbade versionen av The Big Bang Theory, och när jag var ute och promenerade ikväll såg jag detta skrivet i trottoaren. antingen väldigt tonårsaktigt, eller väldigt fint. hur som helst så fångade det min uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0