Seanssons frestelse

har börjat lyssna på julmusik. nu är det ju bara 4 dagar 14 timmar kvar, så jag tänkte att jag nog klarar av nostalgikänslan och därmed hemlängtan. och det går bra. tills den förbannade "gott nytt jul" med Sean Banan kom upp (hamnade på listan förra året på något vis, tror att lillebröderna har något med det att göra). och jag saknar knäppskallarna! längtar så mycket till jullov, då blir det garanterat att ha filmmaraton, snöa in på något töntigt, sova i vardagsrummet på madrasser och ständigt höra bara en massa dumheter.
imorgon ska jag iväg och försöka hitta julklapp åt den yngre förmågan, inte lika lätt nu som för 5 år sedan..

Kommentarer
Postat av: yngre förmågan

jo du vet att förr i världen så va man ju dum i huve nå jävulst så då behövd man int nå fina presenter utan då dög he ju ve e pennskrin från nån mink eller kanske nå gäverhölje å en varg. annars kunn man ju gå ut i skogen med presentgivarn, ungefär som att gå på bio idag, och forma handen som en litten piil...fortsättning följer om 4 dagar och 14 timmar eller va det nu va. :)

2011-11-22 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0