shoppingnerven

ÄNTELIGEN HELG! har pluggat som ett djur i veckan, så nu i helgen blir det inget med det! (kanske lite, om lusten faller på). så för att ha något annat att göra så for jag och Jacob igår till ett stort köpcentrum för att shoppa. julklappar var det tänkt, men såklart blev det mer av annat..
årets första julklapp!
tvålkopp till mig själv
och jag RÅKADE köpa en alldeles för dyr finväska från Esprit. men inget dåligt samvete faktiskt,jag hade ju sparat ihop pengar för att kunna shoppa i Spanien, och väskan är dubbelt så fin som alla jag sett i Sverige. får samma känsla med den som jag får med skor, kan sitta och kolla på dom länge och fånle. bra tecken)
sen igårkväll for vi på gratisbio (fattiga studenter som vi är, host host) och såg gammfilmen Mar Adentro med älskade Javier Bardem. passande nog handlar den om eutanasi, som jag faktiskt skriver ett arbete här nere om. perfekt! jag räknar att se den som att plugga. och Javier - vilken människa. inte nog med att han ser oförtjänt bra ut, fortfarande, så är han en så sinnes bra skådis. filmen rekomenderas starkt.
idag väntar ännu mer shopping, supertaggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0