sinnes

det är nu 5 dagar, 16 timmar och 49 minuter tills biljetterna till Bruces konsert i sommar släpps, enligt aftonbladet. jag får panik. minns precis hur det kändes i skolbibblan i trean på gymnasiet när jag försökte få tag i biljetter förra gången, med mamma och morbror som också jobbade hårt för dom. vet inte hur det gick till, men vi lyckades. jag känner inte för att göra samma sak igen, men jag måste! jag kommer definitivt missa översättningslektionen på ons, och jag hoppas, hoppas, hoppas att det blir värt det :) hålleer tummarna!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Välkommen hem Hoppas att vistelsen har varit bra Vi ses nog när lillebror fyller år. Kram från Morfars.

2011-11-26 @ 15:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0