Steg upp på morgonen, innan din dag var riktigt vaken. woowoow, vilken härlig dag!

Fint väder, fina kläder! steg upp i ottan, och jag tror det är tricket för att slippa ha panik över plugget. nu är klockan 11 och jag har redan pluggar i 3,5 h. så mycket bättre än att klockan är 14 innan man gjort samma sak. och jag är ju ändå så himla medelålderstrött av mig på kvällen, så jag kan lika gärna somna tidigt för något gjort, det får jag ju då inte. har varit så effektiv att jag i princip gjort klart dagens plugg (finns alltid mer!) så jag tänker att jag efter lektionen vid 14 får fara ner på stan (känner mig cool som kallar Madrid centrum "stan", så casual) och inhandla nästa bok till litteraturseminarie den 12 december så att jag kan börja plöja redan nu. vilken sinnessjuk framförhållning, till och med innan vi haft seminarie om den bok jag läste ut i morse. oj, flyt alltså.
näe, slut på självskryt nu. vill bara visa att jag inte bara lever i misär här nere, om någon stackare tror det.
(dock drömde jag inatt att jag kom hem och Bruce hade sprungit bort, vaknade, grät en skvätt sen tog jag mig samman och somnade om.) om han har gjort det, berätta inte förrän jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0