de Madrid con ansiedad

Äntligen framme! vilken dödens dag det varit. emotionell berg-och-dalbana med en massa undertrycka känslor (dom får komma fram senare), försenade flyg och evighetsväntan på väskor. hur som haver sitter jag nu i min lilla,lilla säng med trådlöst internet och inrett rum. känns än så länge helt okej, mer än okej faktiskt. här kan jag överleva.
imorgon har vi två lektioner, så jag ska försöka hitta till universitetet. på agendan står även att fara på supermercadon, orientera mig i området (finns tydligen en fin park i närheten) och om vi har tid ska vi på IKEA.
såhär ser iaf mitt rum ut:

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej va skönt att se att du kommit fram.Det syntes ju bra rummet.Ha det så bra hörs senare.Mormor

2011-10-17 @ 20:22:57
Postat av: Anonym

2011-10-17 @ 20:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0