Navidad

for iväg på IKEA idag för att köpa lite täcken och kuddar inför imorgon då LA FAMILIA kommer och invaderar huset. kommer bli trångt och varmt, perfekt! det känns superkul att dom kommer, och speciellt nu när Sofie har hela sin familj här. då märker man hur ensam man själv är. samtidigt känns det nästan lite tidigt, eftersom det är mer än halva tiden kvar när dom åker.. bara vetskapen om det gör det svårare. en himla tur att räddaren i nöden, Amanda,  kommer 5 dagar senare och livar upp stämningen.
iaf, det jag skulle skriva om är detta: väl på IKEA, eller i köpcentrat bredvid, så går jag förbi en krafsbutik full med julsaker. ångestattacken som kom över mig var inte nådig. dels kändes det så malplacerat, det känns fortfarande som sensommar, sedan är jag och julpynt inte ler och långhalm precis. men främst, så förknippar jag julen med Sverige, snö, normal mat och släkten! Buhu. som alltid, eller väldigt ofta, så tröstar jag mig med att kolla på kläder/skor. när det är riktigt seriöst så glider jag in på Vagabonds hemsida, så det gjorde jag. OCH HITTADE DESSA! högerklick, spara bild i mappen önskelista 2011. FÖRSTA ÖNSKNINGEN UTE! och så kunde jag inte vänta, som alltid när det är kärlek vid första ögonkastet, utan jag beställde dom direkt! hoppas hoppas att dom kommer fort, att pappa kan hämta ut dom utan mitt leg, och att dom får plats i Amandas resväska! (önsketänkande?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0